شعر,غزل,تصاویر عاشقانه
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط امیر |

بسلامتی پدر و مادرامون که از بچه شانس نیاوردن



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت0:05---29 ارديبهشت 1392
اینو خوب اومدی.خوشم اومد
پاسخ:واقعا:))=))


مریم خجندی
ساعت7:34---12 ارديبهشت 1392
سلام
از این غزل خوشم اومد گفتم بذارم براتون
شما هم بذارین تو سایتتون
خیلی وبلاگتون خوبه

حرف هایم را زدم حالا پشیمان نیستم

رفتی از دستم پری" اما پریشان نیستم


رود هستم موج می آید که طغیان میکنم

اهل آرامش که بعدا هست طوفان نیستم


راه من از تو جدا بود از همان آغاز کار

این تو و آینده ات.. من ؟ نه به قرآن ..نیستم


ماه(من) ،خورشید (تو)؛ وقتی جهان زیباتر است

که تو در من یا که من پشت تو پنهان نیستم

"

معتقد هستم به خیلی چیزها باور بکن

بنده ی عشقم ولی بی دین و ایمان نیستم


{عشق ما یا خواه یا ناخواه شرط دین ماست }

من به این دینی که میگویی مسلمان نیستم


فکر کن من را ندیدی فکر کن یک خواب بود

مرد رویای تو هرکس هست من ، آن نیستم


علی حبیب نژاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.